Blogger Widgets

Monday 27 January 2014

Game Over ~Anugerah Juara Lagu Ke- 28

::Assalamualaikum::

AJL_2512

Akhirnya.. Debaran dan persoalan yang sentiasa bermain difikiran selama ini terjawab juga..(fiiiuuhhh leh tarik nafas lega dah..) sudah pasti ramai yang ingin mengetahui lagu manakah yang bakal bergelar juara pada Anugerah Juara Lagu ke 28 (AJL 28) kan kan kan,termasuk la Lieya sendiri yang excited sangat nak tahu milik siapa anugerah Juara Lagu ke 28 ni. Memang tak dinafikan lagi Hafiz Suip telah menjadi perhatian ramai dengan kemenangan berganda beliau.
Bila diumumkan Lagu dendangan Hafiz Suip, Bahagiamu Deritaku yang dicipta oleh LY dan Baiduri telah berjaya dinobatkan sebagai juara lagu AJL 28 yang membolehkan mereka membawa pulang trofi dan wang tunai berjumlah RM35,000 memang telah lama Lieya jangkakan, Sekarang ini memang musim nama jejaka ini melonjak naik. Semenjak dinobatkan juara AF ke-7 rezekinya melimpah ruah, setiap lagu yang dinyanyikan pasti menjadi siulan ramai. Setiap AJL pasti lagunya akan tercalon.
Selain bergelar juara lagu, Hafiz Suip juga melalui lagu yang sama telah berjaya merangkul gelaran Persembahan Terbaik untuk Anugerah Juara Lagu ke 28 dan Anugerah Juara Mobile yang dibawakan oleh Xpax Celcom.
AJL_2497
Yippi.. Naib juara pula jatuh kepada lagu Hanya Aku dendangan Hyper Act yang mereka ciptakan bersama Frozen. Mereka membawa pulang RM15,000 berserta trofi.
AJL_2490
Tempat ketiga pula dibawa pulang oleh lagu Kalau Aku Kaya dendangan Altimet dan Awi Rafael. Mereka pula membawa pulang RM10,000 juga berserta trofi.
AJL_2364
Vokal terbaik Anugerah Juara Lagu ke 28 (AJL 28) pula dimenangi oleh Jaclyn Victor menerusi lagu Ikut Rentakku. 
Dan Lieya tertarik dengan penampilan Shila Amzah semasa di Karpet Ungu AJL ke 28. Padanan yang sesuai.
#20 Gaya Selebriti Di Karpet Ungu Anugerah Juara Lagu Ke 28 (AJL 28) - ROTIKAYA
AJL_2408

Makin berseri wajah Scha semenjak dia mewar-warkan sudah hamil anak sulung.. Apa pun tahniah,semoga baby sihat sampai ia dilahirkan, inshaallah..

Sumber gambar semuanya dari Blog Rotikaya (Maaf Copy Paste jek.. )

Nota Kaki: Sanggup shopping lelaju kat GM Klang, Semata-mata tak nak terlepas tengok AJL. Berpuas hati sangat..



Itu saja yang hendak di kongsikan.. 
Tahniah buat semua pemenang, malam yang hebat! owsem!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca, jangan segan segan letakkan komen yo..
Kamu kamu kamu memang the best..